Pyszny deser truskawkowy





Składniki:

  • 2 galaretki o smaku truskawkowym lub poziomkowym (na 0,5 l wody),
  • 180 g jogurtu naturalnego,
  • 2 łyżeczki cukru,
  • 200 g truskawek (mogą być mrożone),
  • mandarynka lub inny owoc dla ozdoby.

Jedną galaretkę rozpuszczamy w 250 ml gorącej wody. Kiedy ostygnie, miksujemy razem z jogurtem naturalnym wyjętym wcześniej z lodówki. Masę przelewamy do szklaneczek i wkładamy do lodówki. 
Truskawki zalałam 250 ml wody, dodałam cukier i gotowałam przez kilka minut, aż truskawki zaczęły być miękkie i puściły sok. Zblendowałam owoce, dodałam drugą galaretkę w proszku i mieszałam aż się rozpuści. Masę odstawiłam do przestudzenia. Kiedy zaczęła tężeć przelałam do szklaneczek na masę pierwszą. Wstawiłam do lodówki do całkowitego stężenia się deseru. Na koniec ozdobiłam mandarynką:)


Komentarze

Popularne posty