Kosmetyki do twarzy - moi ulubieńcy !!!


Przedstawiam Wam kosmetyki do twarzy (część do twarzy i ciała), do których wracam, lub mam po raz pierwszy i na pewno do nich wrócę. Są przetestowane i sprawdzone i  przede wszystkim tanie:) 


1. Krem do twarzy i ciała CIEN z olejkiem z jojoba i witaminą E. Kupiłam go w Lidlu po tym jak w internecie rozszalały się na jego temat cudowne opinie ;) i szczerze mogę go polecić. Super nawilża skórę, dobrze się wchłania, ma lekki, niedrażniący zapach. Jedyny krem, którym wyleczyłam ciągłe zajady ( a nawet maści apteczne nie dawały rady). 
Jedynym minusem dla mnie jest to, że niekoniecznie nadaje się pod makijaż, zostawia taki lekko tłustawy filtr. Dlatego tez stosuje go na noc, lub jeśli nie muszę się malować

Cena za 250 ml około 7 zł







2. Krem do twarzy BE ORGANIC z masłem kakaowym i kwasem hialuronowym. Kosmetyk nie podrażnia, nawilża,  szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. A przede wszystkim jest ekologiczny i ma super skład, 97% składników naturalnych.

Cena za 50 ml około 40 zł












3. Mleczko do demakijażu AVON. Jest to dla mnie od lat najlepszy produkt do demakijażu jakiego używałam (jedynie dorównuje mu mleczko z Mixy). Testowałam tyle kosmetyków, które kupowałam stacjonarnie a i tak wracam zawsze do tego:). Przede wszystkim super usuwa nawet najbardziej trwałe tusze do rzęs i eyelinery. Nie podrażnia oczu, co przy wielu preparatach było dla mnie zmorą. Nawet płyny micelarne nie dają tak dobrze rady jak to cudo. 

Cena za 150 ml około 18 zł, ale zawsze kupuję gdzieś taniej w necie:) często są promocje.








4. Żel do mycia twarzy BIOCURA z aloesem. Mój ulubiony kosmetyk do mycia twarzy ostatnio. Po pierwsze jest bardzo delikatny, zawiera aloes, wiele kosmetyków tego typu podrażniało mi skórę, a ten żel ma lekką konsystencję i delikatny zapach. Skóra po nim nie jest przesuszona ani ściągnięta. Bardzo dobrze zmywa pozostałości po makijażu, mleczku itp. Na prawdę ma się wrażenie czystej i świeżej skóry.

Cena za 300 ml około 6 zł, dla mnie hit cenowy w porównaniu do innych marek za żel do twarzy.








5. Tonik do twarzy ELEMENT, odpowiednik jadu żmiji. Ładnie opakowany produkt, ma przyjemny zapach:). Jako odpowiednik jadu żmiji ma mieć działanie podobne do botoksu, którego na szczęście jeszcze nie potrzebuję ;). Ma również za zadanie oczyszczać i odświeżać skórę, nie wiem do końca jak z tym oczyszczaniem ale skóra wydaje się być odświeżona. Tonik przede wszystkim nawilża skórę i uelastycznia. Dobrze się wchłania i  jest odpowiedni pod makijaż. Jak dla mnie jeden z najlepszych toników jakie używałam do tej pory.

Cena za 150 ml około 19 zł.







6. Żel ze śluzu ślimaka SCHNECKEN GEL. Mimo specyficznego zapachu spełnia swoją rolę. Wygładza blizny potrądzikowe i dobrze działa na różne zmiany skórne. Wypryski i krostki szybko się goją, można stosować na całą twarz bo żel również nawilża. Jest wydajny i dobrze się wchłania. Ja czasami smaruje też ramiona i plecy kiedy coś się tam pojawi, zdaje egzamin też w tych partiach.

Cena za 125 ml około 13 zł.

Komentarze

Popularne posty